sobota, 7 października 2017

światowy dzień robienia kartek

Witajcie. Wiecie  że dziś jest fajne święto . Nasze święto . Właśnie  dziś przysiadłam i  zrobiłam parę kartek a tu szukając czegoś w necie odkryłam to święto .
Światowy Dzień Robienia Kartek (World Cardmaking Day) to coroczna uroczystość, która w 2017 roku przypada 7 października. Jest to święto wszystkich twórców, który ręcznie wykonują kartki okolicznościowe. Święto osób, które wkładają swoją pasję i serce, aby sprawiać uśmiech na twarzach innych ludzi.
Magazyn Paper Craft ogłosił każdą pierwszą sobotę października Dniem Robienia Kartek. Święto pierwszy raz obchodzono w 2006r. Dzień ten ma zachęcić twórcze osoby do działania i kreatywności, do rozwijania swoich talentów i zdolności.  Pierwsze kartki i liściki z życzeniami pojawiły się w już w czasach antycznych, a do Europy dotarły ok. 1400r. i do dziś są pięknymi dodatkami do prezentów. Szczere życzenia lub słowa w niezwykłej oprawie, jaką jest własnoręcznie wykonana kartka, nawet po wielu latach przywołują piękne wspomnienia i wywołują emocje oraz uśmiech.



4 komentarze:

  1. O, jak fajnie. A ja dziś żadnej kartki nie zrobiłam, zaraz muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mile takie swieto i fajna stworzylas karteczke. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne święto ! A karteczka bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie miłego kartkowania na co dzień i od święta :-)

    OdpowiedzUsuń