poniedziałek, 12 marca 2018

Cykliczne kartkowanie z Jasiową mamą i Magos

Witajcie Oto  marcowe karteczki w zabawie cykliczne kartkowanie . Robimy karteczki ma dzień kobiet z kolorem różowym lub elementem kobiecym bez kwiatków .Ja zrobiłam  z kolorem różowym i jestem z niej zadowolona . Drugi temat wiosna i dowolność .Mi wiosna kojarzy się z łąką kwiatami i motylkami Zrobiłam . Znalazłam  taką łączkę na   jakiejś kartce  dodałam kilka  traw, kwiatków , motylków iiiiiiiiiii efekt "przeszedł " moje oczekiwanie He he tak poprawiałam i równałam ze wyszła masakra



7 komentarzy:

  1. Basiu, świetne kartki. Podoba mi się ta niezwykła łąka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) Łączka bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie kartki :)
    Łączka wyszła bardzo ciekawie, pięknie podkolorowałas kwiatki. Efekt końcowy rewalcyjny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka Basieńko. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Obie karteczki są Prześliczne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu jesteś zbyt krytyczna wobec siebie, obie kartki są śliczne. Pozdrawiam milutko! :)

    OdpowiedzUsuń