czwartek, 1 marca 2018

Pojemniczek z myślami

Witajcie . Oto taki sobie  plastykowy  pojemnik . Przerobiłam go na pojemniczek z myślami. Najpierw pomalowałam go na niebiesko bo to ulubiony kolor osoby do której trafił pojemniczek . Potem z papierowych rurek zrobiłam takie oto motylki . To ulubiony motyw tej osoby .nakleiłam je na pojemniczek i dodałam jeszcze kilka rzeczy. Pojemniczek był smutny i usiłowałam go rozjaśnić . Miały to być zygzaczki z lakieru do paznokci a wyszły mi buuu plamy . W słoiczku zamknięte były różne myśli. Nie ma ich na kazdy dzień ale troszke ich jest

4 komentarze:

  1. A teraz ja sobie codziennie z tego pięknego słoiczka złotą myśl losuję. Dziękuję, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wymyśliłaś Basiu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Basiu. Ty zawsze masz takie wspaniałe pomysły. Podziwiam Cię za nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Bardzo Fajny pomysł miałaś z tym słoikiem z tymi złotymi myślami - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń